Социални мрежи

Хранителен режим при стрес

 

Основното правило е да се избягват храни, които ще накарат тялото и ума ви да се почувстват едновременно много добре, и в същото време много зле, като алкохол, кофеин, захар.

 

 

 

 

 

 

 

Например похапването на нещо сладко, когато сме нервни, вдига кръвната захар много бързо и след миг тя спада също толкова бързо, което ни вкарва в енергийна дупка.

 

Не изключвайте хляба и спагетите от менюто си. Те не водят до затлъстяване, когато са в умерени количества.

Структурата на съвременните диети за отслабване включва главно въглехидратни храни, с нормално количество на белтъците и ниско съдържание на мазнини.

Особено полезни са пълнозърнестите хлябове и макаронени изделия. Те са по-богати на минерали, а също и на растителни влакнини, които намаляват риска от запек, така често срещан при заседнал начин на живот.

 

 

За ободряване при умора пийте чай или кафе, но без да прекалявате.

За подобряване на умствената работоспособност хапнете малко ядки с мед (орехи с мед), сирене или риба.

 


 

Ако консумирате алкохол, предпочитайте червеното вино.

Една-две чаши червено вино на ден ще допринесат не само за релаксацията и доброто настроение, но и за укрепване на здравето.